ללמד את ילדיכם אנגלית יעזור להגביר אצלו את הזיכרון, את המיומנויות פתרון בעיות, את מיומנויות החשיבה הביקורתית ויאפשר לו לפתח יכולת ריבוי משימות. כמו כן, ילדים הטובים בשפות אחרות מציגים סימן של יצירתיות מוגברת וגמישות מחשבתית. בנוסף, ללימוד שפה יש יתרונות קוגניטיביים הבאים לידי ביטוי בהשפעה הישירה של ההישגים הלימודיים אותם מפגין הילד לאורך השנים. ממחקרים עולה כי בהשוואה לאלה ללא שפה נוספת, ילדים דו-לשוניים שיפרו את כישורי הקריאה, הכתיבה והמתמטיקה, והם בדרך כלל בעלי ציונים גבוהים יותר במבחנים סטנדרטיים. זוהי ככל הנראה הסיבה לכך שלא מעט הורים בוחרים ללמד אנגלית את ילדיהם בעיקר כשיעור להתפתחות- לשיפור הזיכרון, תשומת הלב והדמיון.
לימוד אנגלית לפעוטות כולל לימוד באמצעות משחק אשר לו ישנן לא מעט יתרונות כגון פתרון בעיות ולמידת סיבה ותוצאה. משחק גם מאפשר לילד ללמוד כיצד לשחק עם אחרים באמצעות פשרה, לחתור לפתרון קונפליקטים ולהגיע למצבים של שיתוף. הוא גם דואג לפיתוח מוטוריקה עדינה וגסה, יחד עם טיפוח היצירתיות והדמיון אצל הילד. ומעל לכל הוא מביא אותו גם לגילוי העצמאות וההערכה העצמית החיובית שלו. לכן, לא משנה מה מטרתו של המורה - שינון מילים חדשות או לימוד דקדוק – אצלנו בנובאקיד הדבר מוצג לילד בצורה של משחק. ילד צריך לתפוס אנגלית כמשהו שמשחק הוא בלתי אפשרי בלעדיו. השיעורים שלנו צריכים להיות מבוססים על פורמט משחקי, שבו תלמיד מקבל כוכבים יקרים על כך שהוא מאזין בתשומת לב וממלא אחר הוראות המורה.
מורה לילד הוא הרבה יותר מסתם מקור ידע. מורה קובע את חוקי המשחק, והילד יכול לקבל אותם או לא. כאשר מורה עושה מאמץ מכוון להכיר כל אחד מתלמידיו, זה יכול לטפח אצל התלמידים תחושת שייכות וחיבור אליו - מה שיכול אז לבנות בסיס להצלחה בלימודים. יחסי מורה-תלמיד חיוביים מובילים להגברת שיתוף הפעולה והמעורבות בכיתה.
לכן, ברור לנו שזה תלוי במורה האם תלמיד יאהב אנגלית או לא. עבור ילדים שרק מתחילים ללמוד אנגלית, ובעיקר לילדים שנוטלים חלק בקורס לימוד אנגלית לילדי הגן, השיעור הראשון יכול להיות קריטי, והמורה חייב להשאיר רשמים חיוביים בזיכרון הילד. בנוסף, מחקר מצא קשר מתון מובהק בין יעילות המורה להישגי התלמידים. מתוצאות המחקר הזה עולה כי דירוג התלמידים לגבי יעילות המורים ניבא בסופו של דבר באופן משמעותי את הישגי התלמידים.
לכן פורמט המשחק והמורה שהילד מוכן לשחק איתו הם שני הגורמים הקובעים בשיעורי אנגלית לגיל הרך ולילדים. אבל מה לגבי התהליך עצמו?
לגוף שלנו יש זיכרון, וגם לגופם של ילדים. כל מה שילדים לא יכולים להביע במילים מועבר במקום זאת על ידי הבעות הפנים והמחוות שלהם; לעתים קרובות הם קופצים, מנופפים בידיים ומסובבים את הראש, כשהם מנסים להגיד למבוגרים מה הם צריכים.
אותו דבר קורה כשילדי גן לומדים אנגלית. לימוד חרוזים, מספרים ושירים עם תלמידים צעירים. לכן, לימוד אנגלית לפעוטות באמצעות שירים מחייב את המורה להשתמש בשפת גוף. במקרה הזה הדבר מפתח ילדים באופנים הבאים הבאות:
ילדים זקוקים לעזרים חזותיים צבעוניים עם צבעים בהירים ותמונות יפות בהן הם יכולים לגעת. לכן, המורים שלנו משתמשים בצעצועים במהלך השיעורים. הדבר נכון גם לגבי לימוד אנגלית אונליין לילדי הגן. גם כאן המורים מדברים איתם, מתבדחים ומשתמשים בעזרים אלו כדי להראות לתלמידים הצעירים למה הם מתכוונים. כך נוצרת אינטראקציה פעילה שהיא הגורם הרביעי לשיעור מוצלח עם ילדים.
ילדים לעתים קרובות מביאים איתם את הצעצועים האהובים עליהם לשיעורים. המורים משתמשים בהם במשחק, ובכך מעורבים את הילד בתהליך הלמידה. גישה זו פועלת בעיקר באופן חיובי עם ילדים ביישנים.
במהלך אינטראקציה פעילה, כל הגורמים משולבים במכלול - ללמד ילדים אנגלית. בשיעור יעיל עם ילדים בגיל הרך, לילד יש שלושה סוגי פעילות: פיזית (משחקים פעילים, ריקודים), דיבור, יצירה. הדברים הבאים חיוניים בעת לימוד אנגלית לגיל הרך ולילדים:
קבצי עוגיות הם כמו הסוכריות על כוס גלידה: הן הופכות את כל החוויה לטובה עוד יותר.
המטרה שלנו היא להפוך את נובאקיד לפלטפורמה המקוונת הטובה ביותר ללימוד אנגלית. לכן, בזמן שאתם משתמשים באתר שלנו, תהנה מקבצי העוגיות - הם מועילים לכם! תוכלו להתאים אישית את הבחירות שלכם על ידי לחיצה על 'הגדרות קבצי עוגיות'.
ניתן למצוא מידע נוסף על קובצי Cookie וכיצד אנו עובדים איתם במדיניות קובצי ה-Cookie ובמדיניות הפרטיות שלנו
הכרחיים בהחלט
פרסום
ניתוח
התאמה אישית